Jonen thai/grilli on hypetetty, ei todellakaan samaa mättöä mitä siellä sai reilu 15v sitten kun jätti pizza tuotiin (50cm Ø)kaapelikelan päällä pöytään. Ylipäätään lahdessa on hävinneet kaikki hyvät kebu ja pitsa paikat, tai no on ne paikat ja nimet vielä olemassa, mutta omistajat / tekijät vaihtuneet, lähes jokapaikassa käytetään samoja säilyke aineksia, keittiöstä kuuluu kolinan ja rasvan sihinän sijaan mikron kilahdus jonka jälkeen saa eteensä 7-10€ hintaisen pettymyksen (VITTU että pistää viimeistään keburiisillä tilauksen jälkeen vituttamaan ja pahasti kun riisikin on mikrotettu hampaat rikkovaksi sepeliksi). Ylipäätään lahdessa on harvassa ruoka paikat jotka ovat hintansa arvoisia, eivätkä tuota pettymystä joka 2-3 kerta käydessä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Terveysruokaa
Iltapala
Ruoka avun saalis 2
Sushi joo
Kirjolohilaatikko
New York strippi perunoilla
Päivän safkat
Elikkäs tuli burrito
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Viis töistä
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
grillikesä part.1
Kebu kermapersuilla
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.