Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Spydäriä
Päivän safkat
Sörsselssön
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Nistipata
evästä
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Tulinen vuokahaukimureke
Päivällinen
Maanantaina leivotaan
tuunattu lihamureke
juuh elikkäs...
Tein ihan itte
alaston kokki
Tein lihakeiton
Kaanin käsky
sianliha herkku
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.