Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Soppamies Soppamies
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Kebua taas Kebua taas
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
pojan täyttö pojan täyttö
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Läskeilyä Läskeilyä
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Kännimätöt Kännimätöt
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Safkandeerosta Safkandeerosta
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Hot dogs Hot dogs
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
 827 näyttökertaa, 22 viestiä, 4.79 MB, 1 tiedosto
16.01.2019 20:59:49
[ + 6 | ]

Sitä hyvää keittoa

[22976] [naggigeiddo.jpg] [4.79 MB] [4128x3096] [] []
naggigeiddo.jpg

nakkikeitto

16.01.2019 21:28:42 | 21:28:56
#147869 [+-] Piilota Suosittele

147866

Porkkanatki o kuorimatta. Syön aina kuorinee porkkanat ja perunat. Paitti joskus muussii kuorin perunat. Ja tosimieshän ei pelkää sipulia.

16.01.2019 22:29:43
#147909 [+-] Piilota Suosittele

147902

Itse en laittaisi noista mitään paitsi ehkä selleriä.

Perunoissa ja porkkanoissa vitamiinit ja muut on suurimmaksi osaksi kuorissa. Lisäksi tuo luonnetta ruokaan.

Nakkeja en yleensä osta ikinä, koska E250.

16.01.2019 22:42:10
#147924 [+-] Piilota Suosittele

147902

Ei oo naurista ei. En jaksa ostaa keittoa varte pientä määrää naurista tai lanttua ku en käytä muuhun.
Pippuria on.
Selleri vähä smaa juttu ku en käytä muuhun.
HMP ei kuulu keittoon.
Pekoni ei kuulu keittoon. Siis hyi vittu en haluu tietää miltä keitossa maistuu jotku lötköt pekonisiivut.
Liemi nyt on laihaa ku ei siihen oo mitää kermaa tai mitää suurennoksia tehty. Ihan perus keitto, ei kuulu suurentaa.

16.01.2019 22:53:26
#147933 [+-] Piilota Suosittele

>>147931
Ei oo kiinni jaksamisesta. Joskus lapsena kuorin perunoita ku luulin että niin pitää tehä. Sitte myöhemmin opin että se on oikeestaan vaan huono tapa. Sitte lopetin kuorimisen. Ehkä säkin joskus opit.

17.01.2019 06:03:52
#148132 [+-] Piilota Suosittele

148019

En nyt välttis ottas neuvoa joltain spurgulta joka on luultavasti tuhonnu kaikki makusilmunsa. Ja ihan näin jatkoo varten se on tippuri, ei pippuri. Tiitä sitte itekki mitä laitat ruokiis. Ja tiedänpähän nyt mista homofantasias on tullu :D

17.01.2019 19:48:35
#148369 [+-] Piilota Suosittele

148366

Et oo tuonu tupakointia esiin. Viinan käyttö tosin on tasoa spurgu. Toki oisin voinu olettaa että röökiä kuluu, mutta koitan olla vähemmän vammanen ku sä.

17.01.2019 19:58:07
#148374 [+-] Piilota Suosittele

148373

Etkö sä just tehny tossa päivitykset että muisti menny, kämppä sotkettu ja ovenki olit unohtanu auki? Ei kuullosta iha normi setiltä. Tai siis ei pitäs kuullostaa.

18.01.2019 08:39:28
#148641 [+-] Piilota Suosittele

148513

vedän vitusti viinaa ja sekoilen kännissä

ei saa sanoa spurguks

sano muita homoiks jne ilman minkäänlaista todellisuus pohjaa

Jooh hermmanni hei pls.

[ 22 viestiä | ]