Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Naku pyys Naku pyys
Jäi kiinni Jäi kiinni
Uitmester Uitmester
Uunisafkaa Uunisafkaa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Noodlewich Noodlewich
Leipäkakku Leipäkakku
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Nälkä. Nälkä.
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Uunilohea Uunilohea
Soppamies Soppamies
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
 838 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.86 MB, 1 tiedosto
16.03.2021 12:20:34
[ + 3 - | ]

Työpaikan lounas

[52403] [IMG_20210316_105216.jpg] [1.86 MB] [2448x3264] [] []
IMG_20210316_105216.jpg

16.03.2021 13:23:58
#448069 [+1] Piilota Suosittele

Pirttipöytä !!!!!

Olkaa onnellisia, että saatte jotain. Tietyt maat eivät saa mitään. Ruoka on syötävä lautaselta tyhjäksi. Itseasiassa ruoan hinta voisi olla korkeammalla, koska suomi tukee vihreää aatetta. Ja ruoan lämmittäminen lisää saasteita.

16.03.2021 15:28:03
#448092 [+-] Piilota Suosittele

>>448088 olihan tuossa sopivan notkeaa vedellä jatkettua ketsuppia...varsinainen kokki on lomalla ni eräs mustalais mies kokkaillu tässä meille ruokaa... viimeviikollaki oli makkarakastiketta ja oikee syvältä ku kauho kattilasta nii sai jauhelihaaki perunoiden päälle...

[ 7 viestiä | ]