Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Lihavauva Lihavauva
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Nälkä. Nälkä.
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
nuudeliresepti nuudeliresepti
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Uunisafkaa Uunisafkaa
Sapuskaa Sapuskaa
Pihvi Pihvi
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
hämBööga hämBööga
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
 805 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
25.03.2021 13:12:41
[ + 3 - | ]

Massan ransukebu ku joku suositteli

[52608] [20210325_120751.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210325_120751.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
26.03.2021 20:45:16
#450956 [+-] Piilota Suosittele

>>450759
Wud!? Jos se salaatti on kunnollista, sitä on riittävästi, ja ranskalaiset rapeita, ni samaan haarukalliseen nää kaikki kolme yhdistettynä on jotain mahtavaa.

Kaikissa kebab-paikoissa ei näin tehdä. En tilaa 0,5km päässä olevasta lähikebabbilasta enää, tilaan 3km kauempaa.

Niitä saattaa vituttaa kun ohi ajaa kilpailijan auto :D Toivottavasti Lahden parasta Kebab-Pizzeriaa ei enää tuhopolteta jos joskus innostun taas tilaamaan. Tilasin viimeks kesällä ja vain lasten takia.

26.03.2021 20:50:02 | 20:50:42
#450960 [+-] Piilota Suosittele

>>450956
Niin jos se on kunnollista ja jos ranskikset on rapeita. Tasan yhen kebulan oon testannu missä oli hyvät salaatit ja siellä oli muutenkin 6/5 kebabit, tosin kebu ranuilla en koskaa testannu kun meinas nalli napsahtaa niitten iskenderistä & riisikebusta. Eli siis 0 mestaa missä ranut ois rapeit.

16.03.2025 12:35:04
#686931 [+-] Piilota Suosittele

Näin vuosia myöhemmin perun suosituksen.
Nykyinen massa on vaihtanut omistajaa ja annokset pienentyneet, kebab on samaa säilyke kebabbia kuin muissakin tusina kebabbiloissa, lisäksi aukioloajat on ihan vituillaan, aukeaa vasta klo 15:00, joten ei saa lounasta.
Lahden keskustan kelvollisin kebula, on nyt Ararat (Myös ampumaratana tunnettu vuodesta 2000, kun mopo pojat ammuskeli kyseisessä pizzeriassa, 3 kuoli, 4 loukkaantui), sama omistaja pariskunta pyörittää sitä edelleen.

[ 16 viestiä | ]