Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Uitmester Uitmester
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Nakkiperunat Nakkiperunat
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Eikun syömään! Eikun syömään!
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Mässyt Mässyt
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Eväsleivät Eväsleivät
Herknua tullssa Herknua tullssa
Kebua taas Kebua taas
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Lasagne Lasagne
 543 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
30.03.2025 03:04:39
[ + 0 | ]

Burgeri

[79647] [1000011833.jpg] [2.22 MB] [3060x4080] [] []
1000011833.jpg

burgeri

(7)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

hampurilainen

(74)  · 

köyhyys

(16)
30.03.2025 03:12:05
#689747 [+1] Piilota Suosittele

No varppiinsa on hyvää, mutta tuo sun mannetakkis ei kyllä herätä innostusta puhumattakaan epäilyttävän karvattomista sormista saati lyhyiksi leikatuista kynsistä ilman kynsilakkaa. Tosimiehet pukeutuu aina valkoiseen jos tiedät mitä tarkoitan.

30.03.2025 03:13:30
#689749 [+-] Piilota Suosittele

>>689742
Huhu on kyl hinnat kohillaa. Tääl o iha kunno burgeri mesta mistä saa kunno burgerin vaihtoehtoina 2x smash pihvi tai hiilillä grillattu iso medium naudanliha burgeri (saa myös kypsänä jos on vauvasuu). Ja hinta on siinä 11-13€ riippuen burgerista. Toki maito jää saamatta, mutta burgeri on helvetin hyvä ja täyttävä. Toinenkin iha hyvä burgeri mesta on melkee vieres mut sieltä ei saa mediumina ja burgerit on muutenkin ehkä karvan verra paskempia, en tajuu mite se pysyy pystys ku toine mesta samaa hintaa parempia burgereit.

30.03.2025 03:34:22
#689755 [+-] Piilota Suosittele

>>689754
Mjoo ei kumpikaa noista mun mestoissa yöllä oo auki. En kyl oikeestaa tiiä miks, veis varmaa 90% snägärin asiakkaista vaikka ottais 15€ burgerista klo 22.00 jälkee tms.

[ 13 viestiä | ]