>>759655 Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät
>>759669 Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D
3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D
>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Paistettua pernaa saatana
Spydäriä
hot dog
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Royal Fusion keittopizza
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Jauhelihasoppaa
Karitsaa perunasalaatilla
Palapaistia
Päivällinen
Spydäriä
Lohi ja perunat
Sokkarin kebab
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija