Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Mässy leivät Mässy leivät
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Toimii Toimii
lounasta lounasta
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
hämBööga hämBööga
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Pihvipäivä Pihvipäivä
Evöstä Evöstä
kaalisiili kaalisiili
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Laihissalaatti Laihissalaatti
Palasta Palasta
Päivällinen Päivällinen
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
 543 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
30.03.2025 03:04:39
[ + 0 | ]

Burgeri

[79647] [1000011833.jpg] [2.22 MB] [3060x4080] [] []
1000011833.jpg

burgeri

(7)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

hampurilainen

(74)  · 

köyhyys

(16)
30.03.2025 03:12:05
#689747 [+1] Piilota Suosittele

No varppiinsa on hyvää, mutta tuo sun mannetakkis ei kyllä herätä innostusta puhumattakaan epäilyttävän karvattomista sormista saati lyhyiksi leikatuista kynsistä ilman kynsilakkaa. Tosimiehet pukeutuu aina valkoiseen jos tiedät mitä tarkoitan.

30.03.2025 03:13:30
#689749 [+-] Piilota Suosittele

>>689742
Huhu on kyl hinnat kohillaa. Tääl o iha kunno burgeri mesta mistä saa kunno burgerin vaihtoehtoina 2x smash pihvi tai hiilillä grillattu iso medium naudanliha burgeri (saa myös kypsänä jos on vauvasuu). Ja hinta on siinä 11-13€ riippuen burgerista. Toki maito jää saamatta, mutta burgeri on helvetin hyvä ja täyttävä. Toinenkin iha hyvä burgeri mesta on melkee vieres mut sieltä ei saa mediumina ja burgerit on muutenkin ehkä karvan verra paskempia, en tajuu mite se pysyy pystys ku toine mesta samaa hintaa parempia burgereit.

30.03.2025 03:34:22
#689755 [+-] Piilota Suosittele

>>689754
Mjoo ei kumpikaa noista mun mestoissa yöllä oo auki. En kyl oikeestaa tiiä miks, veis varmaa 90% snägärin asiakkaista vaikka ottais 15€ burgerista klo 22.00 jälkee tms.

[ 13 viestiä | ]