Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 137 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Noodlewich Noodlewich
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
Lohi paistosta Lohi paistosta
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Päivän safkat Päivän safkat
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Korttiresepti Korttiresepti
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
 889 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
10.02.2020 13:54:36
[ + 3 | ]

Viis töistä

[39515] [WP_20200208_001.JPG.jpg] [0.25 MB] [759x1348] [] []
WP_20200208_001.JPG.jpg

10.02.2020 16:34:59 | 16:37:51
#305346 [+-] Piilota Suosittele

Meinasitko raakana vetää?
Ja puukon kahva menee pilalle jos sitä tuolla lailla liottelee pitkään. Karaan kun näyttää olevan helasta hieman rakoa.

11.02.2020 00:10:21
#305560 [+-] Piilota Suosittele

fileiks ja jauhojen kautta rasvaan pannulle blyät.

vehnäjauhojen, mieluusti. tai no kyllä sinä varmaan paraiten tiiät :D

12.02.2020 01:00:14
#306006 [+-] Piilota Suosittele

Itellähän on normiahvenet tuon puukon mittaisia. Hyviähän ne on pottujen kanssa, mutta oispa lysti saada joskus normaaleja ahvenia.

[ 13 viestiä | ]