ps. Tuommoset pittäis ehottomasti leikkuuttaa. Sen jäläkeen saavat sitte kikkailla ihan vappaasti. Miksikö, no vittu siksikö ku ei nuista oo vanahemmiksi vaikka kuinka tykkäisivät niistä lattialla huutavista ja vääntelevistä natiaisistaan. Joku roti se pittää olla vammastenki kanssa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
savuahvenoita
Iltapala
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Pippuripihvi ja ranet
Päivän safkat
Pihviä ja muuta
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Nuudelit fileepihvillä
Royal Fusion keittopizza
Syömään
Juuh elikkäs
Runkkumatskua
Taco-tiistai
Lohea ja muuta
6/5 maistuu pepperoni
Kusetettua sikaa
Juuh elikkäs
Nam
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija