Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 131 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
hyvä perse hyvä perse
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Palapaistia Palapaistia
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
sianliha herkku sianliha herkku
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
KATTI(LA) KATTI(LA)
grillikesä part.2 grillikesä part.2
Evöstä Evöstä
Laihissalaatti Laihissalaatti
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Noodlewich Noodlewich
Homopata. Homopata.
Tein ruokaa Tein ruokaa
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
 957 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto
21.08.2020 07:23:28
[ + 11 - | ]

Elikkäs huomenta

[46740] [tiedosto.jpg] [2.56 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

munakas

(11)  · 

muna

(135)  · 

ruoka

(404)  · 

aamiainen

(8)
22.08.2020 01:49:21
#377526 [+-] Piilota Suosittele

Munakkaan sisällä lisää safkaa. Miksei? Mut sehän hajoo käsiin jos sen syö ku rullakebabin tai enemminki tacon?

22.08.2020 19:15:45
#377774 [+-] Piilota Suosittele

>>376969
Herkkusientä pitää olla kun niitä kesällä vielä ihan irtotavarana saa ja hyvän kokosena. Kevät sipuli on kanssa kausitavaraa mitä pitää olla. Korianteria ei nyt tällä kertaa ollu kun rusakot ne saatana ehtisyömään jokin aika sitten.

22.08.2020 19:20:04
#377776 [+-] Piilota Suosittele

>>377526
Kun homma alkaa oleen sen verran kiinteä ettei saa enään kaavittua reunoilta keskelle ja valutettua muodostuneeseen reikään päältä munaa niin lyödään päälle juustoa ja setit sen päälle. Muna on vielä jonkin verran pehmeää ja sulava juusto tarraa särpimiin niin, että paketti pysyy kasassa.

[ 12 viestiä | ]