Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 142 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Makaroonimössö Makaroonimössö
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Murekepäivä Murekepäivä
Päivän safkat Päivän safkat
kaalisiili kaalisiili
Lahnasta lohi Lahnasta lohi
Päivän safkat Päivän safkat
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Päivän safkat Päivän safkat
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
välipala välipala
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
 890 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
28.11.2020 21:55:01
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 28.11.2020.

Läskeilyä

[49880] [IMG_20201128_202830.jpg] [1.4 MB] [1840x3264] [] []
IMG_20201128_202830.jpg

pannupizza

 · 

kebabpizza

28.11.2020 21:58:31
#414208 [+-] Piilota Suosittele

Siis kebabpizza pannu versiona sisältää kebaba sipuli tomaatti monen väristä paprikaa ja sit jotaki mistä en saanu selvää... Tarkoittaa varmaa majoneesia tai sit joku yylläri kuitenki ^^

29.11.2020 02:52:59
#414276 [+-] Piilota Suosittele

Oma suosikkini on 5 tähden fantasia... tuplajauheliha, tuplapepperoni ja aurajuusto.

Ja riippuu vähän paikasta, mutta yleensä voi normaalin juuston puolittaa suosiolla. Sitä halvinta kumia viitsi syödä sellaista puolen sentin kerrosta.

29.11.2020 14:21:21
#414416 [+-] Piilota Suosittele

Sullo yhtä hyvä kamera puhelimessa ku mulla.


Aika monella teistä on varaa syödä joka päivä tilattua ruokaa. Suurin osa herkuttelijoista ei käy edes töissä, mut neliskanttinen pizza 👍🏿

29.11.2020 16:09:32
#414446 [+-] Piilota Suosittele

>>414416 oli säätö pienimmillää 6mp ja huono valaistus ku ei ottanu salama jostai syystä... on tässä honor7 16mp kuitenki mut en jaksanu nyt koneella ruveta pienentelee sen tehosta kuvaa... laitoi suoraa puhelimesta tänne...

[ 10 viestiä | ]