Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Iltapala Iltapala
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Päivän safkat Päivän safkat
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Bon apetit Bon apetit
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Hot dogs Hot dogs
Leipäkakku Leipäkakku
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Päivän safkat Päivän safkat
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Lihavauva Lihavauva
Risteilymätöt Risteilymätöt
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Päivän safkat Päivän safkat
Palapaistia Palapaistia
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Päivän kebu Päivän kebu
 701 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.59 MB, 1 tiedosto
29.01.2025 00:09:52
[ + 2 | ]

Lasten kossua ja litukka kolaa

[77527] [1000010227.jpg] [3.59 MB] [3060x4080] [] []
1000010227.jpg

litukka

 · 

kossu

(13)  · 

valupertti

(87)
29.01.2025 01:41:13
#676982 [+-] Piilota Suosittele

>>676978 Hyvä jos sinulla on. Minä vihellän matkalla hautaan.

Mutta en minä voi valittaa. Harva alkoholisti on rämpiny 2 laman läpi, unohtamatta sitä yhtä pandemiaa, ja ryssän sotaa. Joten aika hyvin tämä meni, ennenkuin rikoin jalkani ja tuloni romahti. Kyllä moni on loikannu leukakiikuun vähemmästäki.

29.01.2025 02:18:34
#676987 [+-] Piilota Suosittele

>>676972 Jos se nyt oli sitä mitä mielessäni kuvittelen, niin
tuo on kuitenkin viellä ns. aitoa sokerilla makeutettua vs xtra cola,
joka makeutettu kaikella muulla, kuin sokerilla.

Halvoista sanoisin, että tuo freeway on huomattavasti parempaa.

29.01.2025 02:54:21
#676999 [+-] Piilota Suosittele

>>676982
Laman kuten 2008 ja Korona ~2020-2022? Niitä ei voi kutsua lamoiksi, ei talous voi, tai sen pidä aina kasvaa. 2008 oli hyvin lievä lama jos vertaa 90-luvun taitteeseen.

En ole pelkästään metsuri, siksi on töitä, ja on metsässäkin töitä AINA >=(

31.01.2025 11:02:21
#677532 [+-] Piilota Suosittele

Teinikossu. Kerran vahngossa ostin. Nykyään ei mihinkään voi luottaa. Alkossakin pitää lukea tuoteseloste tarkkaan ja ajatuksen kanssa ettei vahingossa osta vettä.

[ 18 viestiä | ]