Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
huumoria huumoria
Opel Ascona Opel Ascona
Testicla. Testicla.
parkkitutka parkkitutka
Höhö Höhö
vetoja löytyy vetoja löytyy
tämä sattuu sieluun tämä sattuu sieluun
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
hyvä tuontiauto hyvä tuontiauto
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
mis mun räikkä mis mun räikkä
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
volkswagen volkswagen
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
Short shifter Short shifter
premium renkaat premium renkaat
Abrahams Lincoln continental Abrahams Lincoln continental
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]