automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa
>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.
>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä
[
4 viestiä
|
]
⭰
Mitäs täältä löytyy
Logicar 1985 Jacob Jensen
Kjeh kjeh
Jutkutettu nissani
poliisi kuplassa
huumoria
Opel Ascona
Testicla.
parkkitutka
Höhö
vetoja löytyy
tämä sattuu sieluun
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
hyvä tuontiauto
Myyntikuva romusta
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?