Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Audimies meni naimisiin Audimies meni naimisiin
hieno miniauto hieno miniauto
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Volvo apustus Volvo apustus
Höhö Höhö
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
honkkeli honkkeli
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
nissan nissan
rekkakuski kurwaili rekkakuski kurwaili
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
autovirityksiä autovirityksiä
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Mersu Mersu
Liftarit Liftarit
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Volmarin auto Volmarin auto
tuli paniikki tuli paniikki
 429 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(178)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]