Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
vihreät degrona vihreät degrona
Boset Boset
Ajokortti Ajokortti
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
Kikkelityttö Kikkelityttö
huumoria huumoria
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
Jo on mylly Jo on mylly
rengaspaineet rengaspaineet
Jäi kotiin Jäi kotiin
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
batman batman
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Puolicamomersu Puolicamomersu
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
 430 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(178)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]