Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

otetaan huiput otetaan huiput
Ei tätä ei Ei tätä ei
sutii sutii
intialainen avoauto intialainen avoauto
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
tunnit täynnä tunnit täynnä
ei käynnisty ei käynnisty
onnettomuus onnettomuus
Auto hajosi Auto hajosi
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
apumekaanikko apumekaanikko
Auto Auto
alustasarja alustasarja
like a glove like a glove
nitisee oudosti nitisee oudosti
hehe hehe
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Hehe Hehe
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]