TMNT TMNT
Pervitiini Pervitiini
Cyberpunk Luolasto - Samat bileet Cyberpunk Luolasto - Samat bileet
Älkää pelätkö :) Älkää pelätkö :)
Toteuttakaa unelmanne Toteuttakaa unelmanne
Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
Kujeilua Kujeilua
Jeesus rakastaa juuri sinua Jeesus rakastaa juuri sinua
Walter white monkey piano Walter white monkey piano
mal 3 mal 3
kassakisse :3 kassakisse :3
voi ei :3 voi ei :3
Kun ei oo Lambia Kun ei oo Lambia
Siniaaltoja ja singulariteettejä Siniaaltoja ja singulariteettejä
terve vaan pervot terve vaan pervot
Type O Negative - Kill All the White People Type O Negative - Kill All the White People
Franklin Franklin
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
Diabeetus Diabeetus
Totuus Totuus
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
Apustuksia Apustuksia
EU SANNA SDP EU SANNA SDP
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa, 06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]