Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Intialainen amis Intialainen amis
Puolicamomersu Puolicamomersu
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
Sillä lailla Sillä lailla
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
kesä auto kesä auto
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
rallia rallia
sairaan nopee sairaan nopee
se on vartin homma se on vartin homma
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
Saabi Saabi
ei käynnisty ei käynnisty
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
mis mun räikkä mis mun räikkä
hyvän mielen video hyvän mielen video
 553 näyttökertaa, 9 viestiä, 36.1 MB, 1 tiedosto
06.01.2026 14:40:58
[ + 3 - | ]

vittuku taas eskaloituu

[85462] [aa0447ecfd739b89-h264-hd.mp4] [36.1 MB] [720x1280] [178.65s] [] []

porsche 911

 · 

remontti

(18)  · 

eskalaatio

 · 

joka kerta

06.01.2026 17:36:42
#733795 [+1] Piilota Suosittele

Nyt ku tuli pakkaset nii auton perä alko pitää ikävää ääntä kääntyessä. Ei se saatana auta ku huomenna mennä tunkkaa ja repiin rengas irti tonne pakkaseen.
Jos siä ei mitää fyysistä vikaa näy nii pistän vaseliinos joka vitun reikään ja puslaan, kattoo sitte keväällä ellei se räjähdä ennen sitä.

[ 9 viestiä | ]