Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Sotilaspoliisien niva ysärillä Sotilaspoliisien niva ysärillä
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
premum vag premum vag
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Muna tonne Muna tonne
Sadekeli Sadekeli
Jutkutettu nissani Jutkutettu nissani
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
nainen parkissa nainen parkissa
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Hehe Hehe
Osu Osu
töötti korjattu töötti korjattu
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
pientä vuotoa pientä vuotoa
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
tarttis osia tarttis osia
 493 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto, 26.12.2025 18:23:13
[ + 1 | ]

ei pysähdytä motarilla

[85308] [5827dfdfe1ee6ec5.mp4] [2.09 MB] [1280x720] [18.56s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

koira

(1229)
26.12.2025 21:28:33
#732576 [+2] Piilota Suosittele

Joskus ku tulin TÖISTÄ kotiin nii tiellä juoksenteli koira ja hyppi autoja kohden, joku pakettiauto jyräytti 70kmh sitä paskarakkia päin, se luisu tietä pitkin ja jäi täriseen, vähänkö repesin.

27.12.2025 12:34:09
#732626 [+1] Piilota Suosittele

>>732576 Ei tuo viellä mitään.
Oli autoilija törmännyt peuraan hetkeä aikaisemmin
ja tuttu pysähtynyt varmistelemaan, että onko kaikki ok siellä törmänneessä sedanissa.

Rouva oli kunnossa eikä autossakaan ihan hirveitä jälkiä keulassa, mutta huolenaihe oli
keskellä ajokaistaa sätkivä valkohäntäpeura yömyöhällä.

Ei ollut autossa mitään kunnollista kättä pidempääkään, millä olisi voinut lopettaa ja
oli juuri tarttunut luuriin hätäkeskukseen, että tarvittas paikalle henkilökuntaa
huolehtimaan tästä kolaritapauksesta ja peuran lopetuksesta.
Puhelua tehdessä viritteli varoituskolmion ja hätävilkut molemmista
autoista päälle.

Oli juuri kerennyt mainita avuntarpeen laadun hätäkeskuksen vastaajalle, kun
takaa tuli hiace peräkärryn kanssa aikomuksenaan hypätä ajassa vauhista päätellen.
Eikä aikomustakaan hiljentää valoshowsta huolimatta ja peurasta keskellä ajokaistaa.

Päästi samalla vauhilla siitä peuran ylitse niin, että maskista lenteli palasia penkalle
ja auton/peräkärryn alla löi kipinöitä, kun yhdistelmä rymisteli tämän elukan ylitse.
Ja jatkoi hiljentämättä matkaansa kadoten mutkaan.

Tässäkohtaa tuttu edelleen hätäkeskukseen puhelu auki selosti tilanteen
muutoksen ja totesi, että peura on onnistuneesti lopetettu, että sen
kanssa ei ole enää isoa kiirettä.

Jäi paikanpäälle antamaan lausunnon saapuneelle ensivasteen edustajalle ja
jatkoi sitten itse matkaansa.
Tiettävästi tätä hiacekuskia ei taidettu ikinä tavoittaa.

[ 4 viestiä | ]