Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

auton sisäpesu auton sisäpesu
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
TOJOTA TOJOTA
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
sähköauton webasto sähköauton webasto
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Pallihiki Pallihiki
hehe xD hehe xD
Sillä lailla Sillä lailla
Kissan skyline Kissan skyline
nainen ratissa nainen ratissa
torviauto torviauto
mummolla kiire mummolla kiire
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Auto Auto
Tillitapaus! Tillitapaus!
Sattumia Sattumia
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
Jo on mylly Jo on mylly
 399 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.3 MB, 1 tiedosto
20.03.2026 14:49:16
[ + 0 | ]

pientä vuotoa

[86876] [df18c57248b5b362-h264-low_res.mp4] [2.3 MB] [480x572] [43.57s] [] []

volkswagen

(7)  · 

bensa

(39)  · 

vuoto

(10)  · 

tuli

(46)
21.03.2026 02:04:41
#744174 [+-] Piilota Suosittele

Syttymisestä ja palonopeudesta päätellen oli bensaa, mutta noin paha vuoto konetilassa eikä tankin päässä
on jo numeron oudompi juttu.

Eräällä tutulla kävi amiksen aikana tapaus, että oli tankannu autonsa perjantaina ja
maanantaina ihmetelly parkissa, että miks vitussa tankki näyttää tyhjää.

Ei ollu lätäkköä auton alla, mutta siellä kömytessään huomas, että joku
vitun spede oli käyny porakoneella tekemässä reiän tankinpohjaan ja nussinu bensat.

Korjaus muoviseen tankkiin ei onneksi ollut kummoinen operaatio, mutta 50e edestä
polttoainetta, josta osan on täytynyt silti mennä maahan, koska ei mitään toivoa
saada sitä mahtumaan mihinkään 10l kanisteriin saati sitä auton alle.

Aavistuksen epäili yhtä nistin näköistä jätkää lähistöllä, joka sattui näkemään hänet
tankilla just silloin perjantaina koulun jälkeen.

21.03.2026 23:53:18
#744339 [+-] Piilota Suosittele

>>744306 Tunnustan, että en ole asentaja enkä osaa suoraan sanoa järkiperäistä syytä
noin pahalle vuodolle, että sitä on auton alla lätäköstä päätellen useampi litra.

Letku poikki tarkottas, että myllylle ei bensaa menis ylipäätänsäkkään.
Paluuletku irti/poikki ?

[ 5 viestiä | ]