Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

autopesu autopesu
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
parkkitutka parkkitutka
pappaa ei kiinnosta pappaa ei kiinnosta
Viesti isille <3 Viesti isille <3
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
alapallo jumissa alapallo jumissa
Naikkonen peruuttelee Naikkonen peruuttelee
likainen auto likainen auto
Maastoauto Maastoauto
tuunattu mese tuunattu mese
UAZ 315126 UAZ 315126
Yhdistelmä Yhdistelmä
pfff pfff
onnettomuus onnettomuus
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
hyvä tuontiauto hyvä tuontiauto
Sillä lailla Sillä lailla
Nopee ja .... Nopee ja ....
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Kärry Kärry
worth it worth it
mekaanikon sormet mekaanikon sormet
 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.21 MB, 1 tiedosto
06.12.2025 01:48:58
[ + 0 | ]

otetaan huiput

[84960] [42fa338624435454.mp4] [5.21 MB] [272x480] [33.56s] [] []

auto

(729)  · 

audi

(14)  · 

kolari

(164)
07.12.2025 03:51:58
#730382 [+-] Piilota Suosittele

>>730355 1990 190 w201 1.8 bensa ei kyllä mennyt tasamaalla, kuin just 145kmh mittariin.
1994 w202 c280 meni omaan mittariin 260kmh aikoinaan. Tuntui, että olis ollut viellä vähän
menohaluja, mutta rupesi risteys lähestymään.

2004 w203 270cdi otti ainakin 220kmh. Huippuja ei tullut kokeiltua, mutta
perstuntumalta vaikutti, että oltiin jo lähellä maksimia muutenkin.

Tuon jälkeen en ole uudemmista autoista enää huippuja ottanut ja
ehkä vähän järkikin kasvanut iän myötä, että se nyt on vain helevetin
typerää ajaa näillä teillä tuollaisia vauhteja.

Nykyään arvostaa enemmän maavaraa ja vetävien akselien määrää.

08.12.2025 04:32:13 | 04:32:30
#730584 [+-] Piilota Suosittele

Mä en tiedä kuvasko se ite, mutta jos tollai tekee ni ehkä kannattais keskittyä siihen ajoon saatana, toivottavasti kuoli molemmat tai edes kuski jos oli kuvaaja 😤

09.12.2025 17:23:14
#730710 [+-] Piilota Suosittele

>>730584 Tuosta kameran poukkoilusta lopussa päättelis, että kapine
ainakin lensi autosta pihalle.
Enkä kyllä usko, että jätkäkään tuosta hengissä selvis.
Toista satasta vauhtia ja auto lähti tekemään kuperkeikkaa tuollaisen puuston välissä...

[ 10 viestiä | ]