Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

"This guy is going places" "This guy is going places"
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
drift kingz drift kingz
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
hehe xD hehe xD
vanteet män vanteet män
Maxcedes Maxcedes
tunnit täynnä tunnit täynnä
tuuria matkassa tuuria matkassa
driftikuningas driftikuningas
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
When you see it When you see it
Hehr Hehr
π π
Liftarit Liftarit
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Menee lintassa Menee lintassa
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
puolalaiset rekkapenat puolalaiset rekkapenat
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
 451 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]