Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ice kerma Ice kerma
Hehr Hehr
Ironia Ironia
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
hot wheels hot wheels
Sadekeli Sadekeli
auton sisäpesu auton sisäpesu
Fuck you Baltimore! Fuck you Baltimore!
kissan skyline kissan skyline
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
worth it worth it
kurwa kurwa
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
tuunattu mese tuunattu mese
Sattumia Sattumia
audissa kolinaa audissa kolinaa
Cat Camaro Cat Camaro
muovi audi muovi audi
tarttis osia tarttis osia
 820 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.23 MB, 1 tiedosto
18.02.2025 22:30:54
[ + 2 - | ]

Hehr

[78185] [tiedosto.mp4] [2.23 MB] [576x1024] [22.43s] [] []

auto

(729)  · 

bmw

(43)  · 

e36

 · 

3-sarja

(7)
19.02.2025 00:26:32
#681391 [+4] Piilota Suosittele

>>681347 Paras on kyllä silti edelleen kuopiossa nähty hummerin h3.
Ruma ja typerä auto kaikinpuolin, mutta sen kun laskee tonttiin, niin
ettei tikkuaski mahdu pystyyn maskin ja asfaltin väliin on jo
ihan omassa luokassa.

Komeus viimeistelty varmaan jollakin 22 tuumasilla vanteilla, joissa
ehkä 20mm profiili. Ja koska vankkurilookki on varmaan ollut
tavoitteena, niin nuo vanteet 5 suhteellisen ohuella puolalla.

Ei oikein kyennyt ymmärtämään, että kuka on niin saakelin tollo,
että laittaa hummerin h3:sen. Auton kirjaimellisesti ainoa
idea pitää tuhota pudottamalla se tonttiin ja oletettavasti
ajettavuus on ollut liian mukava vakioprofiilisilla renkailla.

19.02.2025 10:05:21
#681455 [+2] Piilota Suosittele

>>681391
Kerran oli koomista katella ku jollaki oli helevetin madallettu auto. Se yritti ja yritti ajaa tonne yhen naapuritalon pihaan, mutta eihän se onnistunu ku siinä oli matala viistottu kivetys. Pyöri ja hyöri, mutta ei tajunnu ettei voi päästä siitä ilman vahinkoja. No lopulta se veti siitä sitten pihalle ja kävi keräämässä sen etupuskurin jämät sitten siitä liittymästä :D

19.02.2025 17:32:29
#681482 [+-] Piilota Suosittele

>>681455 Amiksen aikana edelle menevä sankari veti suhteellisen matalan
tojotansa hyvässä vauhissa korotettuun suojatiehen.
Melkoinen rytinnän ja ilmassa lennelleen silpun jälkeen jätkä
ajo tiensivuun, poimi isoimmat helmanpalaset ja takavaimentimen putkineen ja heitti
kaikki rytäkässä auenneeseen peräkonttiin.
Löi luukun kiinni ja jatko matkaa uusilla soundeilla ja vähintään
samalla vauhdilla.

20.02.2025 21:02:52
#681783 [+1] Piilota Suosittele

Saattais olla jopa aito Ac Schnitzer kun kontinlippa,etupuskuri ja ehkä vanteetki aidot.Maavara on oikein hyvä mut camberia kyl iha vitusti liikaa ja tän neidin kans samaa mieltä et suksiboksi helvettiin.

[ 6 viestiä | ]