Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Menee lintassa Menee lintassa
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Kärry Kärry
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Balkanin barbi Balkanin barbi
hieno miniauto hieno miniauto
S4 S4
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
tuuria matkassa tuuria matkassa
Kusiainen? Kusiainen?
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
bensa varas bensa varas
romania videos 2 romania videos 2
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Redneck tesla Redneck tesla
hyvän mielen video hyvän mielen video
autonkorjausta autonkorjausta
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
hot wheels hot wheels
tuli paniikki tuli paniikki
Tehoa autoon Tehoa autoon
 1 015 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.89 MB, 1 tiedosto
20.06.2019 14:06:28
[ + 4 - | ]

Mersu

[30909] [VID-20190620-WA0005.mp4] [1.89 MB] [576x1024] [] []

mersu

(27)  · 

rellu

04.05.2020 19:03:30
#339247 [+1] Piilota Suosittele

Niin mitä hauskaa tai erikoista tässä klipissä oli? Renault on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2018, joten toimittavat / tuottavat varaosia jopa ns kilpailijoilleen, halvempaa tehdä keskitetyssä tuotantolaitoksessa isoja määriä tiettyä tuotetta. Itse ihmettelin aikanaan jaguaarin ilmansuodatinta ja muutamaa muuta osaa joiden valmistaja oli ford, ennenkuin tiesin että ford omisti jaguarin. Sama juttu kun tutki -90 luvun volvoa, renaultin tavaraa sieltäkin löytyi kun tekivät volvon kanssa yhteistyötä (Minkä hedelmänä näkyi siinä että rellut voittivat poikkeuksetta kaikki eurooppalaiset törmäys / kolaritestit -90luvun lopussa ja 2000 luvun alussa, kun volvo oli tehnyt sen -80 ; -90 luvuilla ja jo ansainnut turvallisen auton maineensa).

20.04.2021 11:41:15
#457347 [+-] Piilota Suosittele

Riku taas on kuin viime syksyinen koiranpaska keväällä, harmaavalkoinen, näyttää ja haisee pahalle, ei edes kärpäsiä kiinnosta.

[ 4 viestiä | ]