Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
autopesu autopesu
auton pesu auton pesu
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Pallihiki Pallihiki
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
klassikko klassikko
uwu öljynvaihto uwu öljynvaihto
Intialainen amis Intialainen amis
torviauto torviauto
tankkaus tankkaus
abc abc
LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ LISÄÄ KOSKETUSNÄYTTÖJÄ
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Renault Twingo Renault Twingo
normipäivä liikenteessä normipäivä liikenteessä
Volvo 940 Volvo 940
asennusta asennusta
Boset Boset
Löysin kuplan Löysin kuplan
do a barrelroll do a barrelroll
täyskaato täyskaato
Ou jea! Ou jea!
 397 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]