Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
nistit nistit
Lean Squeezine Lean Squeezine
Läski Paska ja kehitysvammainen Läski Paska ja kehitysvammainen
Enemy stand! Enemy stand!
Suomenmaan sankarit Suomenmaan sankarit
Gordonille ei ryttyillä Gordonille ei ryttyillä
Obuhov yskäsee - 305mm, 2 piippua Obuhov yskäsee - 305mm, 2 piippua
Afrikkalainen hipsteri Afrikkalainen hipsteri
Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja Billy palaa Kantosta jakamaan Homontain iloja
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Erittäin turvallista Erittäin turvallista
Soitteli ukulelea tissillä Soitteli ukulelea tissillä
Tulinen pizza Tulinen pizza
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu
Saat anteeksi, koska kakku Saat anteeksi, koska kakku
Väritesti Väritesti
Samma på svenska Samma på svenska
Claudia Cardinale Claudia Cardinale
Valmisbörh lisää vain käsi Valmisbörh lisää vain käsi
No heiii charmantti... :))) No heiii charmantti... :)))
Suddenly wild EMP pulse appears Suddenly wild EMP pulse appears
Rentoutunut Rentoutunut
Keskiviikko Keskiviikko
 392 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]