Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

normipäivä liikenteessä normipäivä liikenteessä
Paskansi autoon Paskansi autoon
Böö Böö
Auto hajosi Auto hajosi
puolalaiset rekkapenat puolalaiset rekkapenat
batman batman
Jo on mylly Jo on mylly
"This guy is going places" "This guy is going places"
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
When you see it When you see it
Löysin kuplan Löysin kuplan
Höhö Höhö
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
torviauto torviauto
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
tankkaus tankkaus
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
tunnit täynnä tunnit täynnä
Sillä lailla Sillä lailla
automekaanikko automekaanikko
Mercedes asmr Mercedes asmr
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]