Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
kätevä hihnankiristin kätevä hihnankiristin
parkkitutka parkkitutka
Short shifter Short shifter
matkalaiset matkalaiset
"This guy is going places" "This guy is going places"
hermot men hermot men
lain mukaan lain mukaan
automekaanikko automekaanikko
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Nokia Nokia
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
Car go Vrooom! Car go Vrooom!
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Munavolkkari Munavolkkari
pakuni ilonen pakuni ilonen
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
vasaralla vaihdetta vasaralla vaihdetta
drift kingz drift kingz
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Opel Ascona Opel Ascona
Hehr Hehr
 889 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.08.2018 14:45:17
[ + 5 - | ]

Audimies meni naimisiin

[16087] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [640x427] [] []
tiedosto.jpg

hääpuku

 · 

rätti

(15)  · 

pölykapseli

 · 

audi

(14)  · 

vag

(7)  · 

quattro

 · 

neliveto

 · 

farmari

(7)  · 

turbo

(19)  · 

rs3

 · 

turboviis

 · 

olympiavolkkari

16.08.2018 16:18:29
#83969 [+-] Piilota Suosittele

automerkit on joillekki ihan kuin joku uskonto, toista merkkiä ei voi ostaa koska "paska merkki rumia autoja en varmana ala mersu/bemari/audimieheksi" ja aina se joka törttöilee liikenteessä on tietenkin bemarimies/audimies/mersumies riippuen tietenkin siitä minkä merkkistä autoa itse ajaa

16.08.2018 23:08:11
#84200 [+-] Piilota Suosittele

>>83969 Täs pitää tietää et joillekkin on niin pakollista tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään josta tuntee saavansa tukea omalle mielipiteille/ajattelutavalle. Sit ku nykymaailmas nyt ei oo kuiteskaa yhtä paljon riidanaiheita ku aikasemmin on ollut niin kai niistä automerkeistäkin täytyy sit kiistellä ku muuten elämä ois kait tylsempää.

17.08.2018 16:45:09
#84413 [+-] Piilota Suosittele

>>84200 voi myös olla että henkilö haluaa kokea paremmuuden tunnetta, tai viha toisia merkkejä kohtaan alkoi vain leikkisänä naljailuna mutta ajan myötä aletaan uskomaan oikeasti että merkeillä olisi muka jotain todellista väliä

[ 4 viestiä | ]