Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
driftikuningas driftikuningas
auton pesu auton pesu
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Mercedes asmr Mercedes asmr
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
nokivasara nokivasara
hot wheels hot wheels
Jo on mylly Jo on mylly
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
abc abc
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
Silmäterä Silmäterä
Oispa kesä Oispa kesä
käsijarru käsijarru
vettähylkivä vettähylkivä
nitisee oudosti nitisee oudosti
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Ketjut petti Ketjut petti
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
 1 014 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto
17.05.2020 13:41:27
[ + 5 | ]

Hondamies on erilainen

[43129] [001-honda.png] [0.4 MB] [960x644] [] []
001-honda.png

honda

(8)  · 

homo

(633)
20.05.2020 22:37:19
#344729 [+-] Piilota Suosittele

>>344696
Löytyy minunkin tallista vm.65 Ford Mustang ja 1928 sitikka, ja monia muita, mutta en minä polta päreitä siksi satun ajelemaan jonkin merkkisellä autolla.
Minun yleisin auto jolla ajan on taksi.

20.05.2020 23:26:42
#344745 [+-] Piilota Suosittele

>>344729 EI tässä päreiden polttamisesta ollut kyse, vaan siitä, että oletetaan tietyn automerkin olevan jollain tapaa sysipaska tai jokin mieltymyksen kohde. Jokainen saa autonsa ostaa merkistä riippumatta, mutta vissiin @jumankekka kanssa todistettu, että Honda tekee lähes ikiliikkujia, jos pelti ei ruostuisi noissa niin vauhdikkaasti :D

[ 4 viestiä | ]