Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

batman batman
Rattimies Rattimies
Ou jea! Ou jea!
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
Eka kerta Eka kerta
hyvä tuontiauto hyvä tuontiauto
parkkitutka parkkitutka
puolalaiset rekkapenat puolalaiset rekkapenat
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
Audimies meni naimisiin Audimies meni naimisiin
Kuvaotokset #28 Kuvaotokset #28
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
hyvin toimii hyvin toimii
mis mun räikkä mis mun räikkä
Nopee ja .... Nopee ja ....
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Puolicamomersu Puolicamomersu
 833 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
16.07.2020 13:26:07
[ + 1 | ]

Ja vielä pellitkin paskaksi,,,

[45192] [0.jpg] [0.06 MB] [740x555] [] []
0.jpg

auto

(729)  · 

rengas

(50)  · 

varkaus

(6)  · 

tiili

(7)
16.07.2020 16:39:31
#365288 [+-] Piilota Suosittele

365265 Omaa tyhmyyttä herwoodissa omistaa mitään noin kallista ellet asu talossa jossa autopaikka on lukkojen takana tai omalla pihalla (LUE: Omakotitalo).

16.07.2020 18:55:39
#365298 [+-] Piilota Suosittele

365265

Mustan Pispalan vasemmistoanarkistit polttavat Pispalassa kämppäsi, autosi ja vielä koirasikin.

Grynderit muuten kiittivät useampaan otteeseen Rantatien ja Pispalan valtatien varrella, kun vasemmistoanarkistitalonvaltaajat murjoivat ovet ja ikkunat soikeaksi talonvaltauksissaan ja sen jälkeen riekkuivat ja rälläsivät niin, että viina- ja huumepäissään polttivat talot kivijalkaan asti mustaksi. Musta Pispala kuvaa todellakin hyvin näitä vatipäitä.

[ 5 viestiä | ]