Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

pientä vuotoa pientä vuotoa
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
Flying Finland Flying Finland
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
premum vag premum vag
Volvo BM Volvo BM
oikotie oikotie
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Lonkeroauto Lonkeroauto
Paskansi autoon Paskansi autoon
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
rengaspaineet rengaspaineet
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Puolicamomersu Puolicamomersu
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
drift kingz drift kingz
Höhö Höhö
käsijarru käsijarru
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
 451 näyttökertaa, 4 viestiä, 7.02 MB, 1 tiedosto
09.12.2025 14:02:43
[ + 3 - | ]

huono parkkipaikka

[85029] [bd24c1464e0da274-h264-hd.mp4] [7.02 MB] [720x1280] [27.89s] [] []

auto

(729)  · 

kolari

(164)  · 

vammainen

(60)
09.12.2025 17:36:12
#730711 [+1] Piilota Suosittele

Yritti vissiin brake checkiä, missä retardit lyö ilman mitään järkiperäistä
syytä liinoja kiinni takaatulevan iloksi.

Tässätapauksessa näyttäs renkaat menneen lukkoon ja auton hallinta siinä ohessa.
Karma kosti idiootille hyvin nopeasti.

Toisaalta olihan tässä tuulilasikamera, että jos oliskin vetänyt perään, niin
en uskoa, että olis ollut se korvausvellinen, koska meidän retardi selvästi teki tuon täysin tahallaan.

10.12.2025 10:37:38
#730785 [+1] Piilota Suosittele

>>730711
Rattiraivo taikka liikennesäännöt on vähän samanlaisia kuin Suomessa, eli peräänajoissa se on lähes aina peräänajajan vika. Silti, motarilla todella outo veto kummassakin tapauksessa koska riskit liian suuret joutua pyörätuoliin. Muutenkin toi tulee keltasen viivan sisältä, eli ei aja omalla kaistalla vaan väkisin tuli vasurin puolelta ohi.

Tota on varmaan kiva käsitellä käräjillä kun kaikki kaatuu kuskin viaksi eikä vakuutusyhtiö tule tuumaakaan vastaan. Vielä kun ois vähän viinaa (tai kamaa) veressä niin siinä on maksettavaa kerrakseen

[ 4 viestiä | ]