Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

hieno miniauto hieno miniauto
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
ussr classic ussr classic
Silmäterä Silmäterä
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Hyvä auto toi tesla Hyvä auto toi tesla
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
neekerimekaanikko neekerimekaanikko
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
Audimies meni naimisiin Audimies meni naimisiin
mun rekisterikilvet mun rekisterikilvet
Kärry Kärry
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
Romania Romania
Liftarit Liftarit
Öljyn lisääminen Öljyn lisääminen
Yhdistelmä Yhdistelmä
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
Tillitapaus! Tillitapaus!
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Käyhä se näinki Käyhä se näinki
 807 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
07.11.2021 21:26:56
[ + 2 - | ]

Fiat punto

[58221] [fiat-punto.png] [0.75 MB] [500x779] [] []
fiat-punto.png

fiat punto

 · 

auto

(729)
08.11.2021 00:18:58
#514082 [+3] Piilota Suosittele

>>514018

Edelleen tuolla bensaturbo-Capturilla, vaikka onhan tuo ihan hulluksi tuo bensan hinta jo noussut.

Ja toki tiesin, että kun Capturissa oli 20 heppaa tehoa enemmän kuin Shitkossa, että bensankulutus varmaan hieman nousee, mutta täytyy myöntää, että talvikaudella työmatka-ajossa 1 litra / 100km lisää oli aikamoinen yllätys. Tiesin tosin senkin, että automaatti varmaan vaikuttaa vähän myös kulutusta nostavasti, mutta silti yllätyin.

Jos on töitä edelleen ja sähköautojen latausnopeus 3-vaihepistokkeesta nopeutuu + ympärivuotinen range saadaan 500 kilometriin perheauton koko- ja hintaluokassa, niin 2023 voisi ostaa sähköauton.

Taitaa kuitenkin olla niin, että tuo yhtälö ei vielä vuonna 2023 ole totta, joten ehkä sitten bensaturboinen Dacia Duster voi olla valinta vuonna 2023.

08.11.2021 01:22:51 | 01:26:53
#514093 [+1] Piilota Suosittele

>>514082
sitten kun sähköautot yleistyy ja bensa maksaa vintsan litra, mihin muuten kyhätään joku kortti että vain tällä kortilla saat ostaa bensiiniä, niin sähkön hinta kallistuu ihan vitusti ja venäjä nauttii kun ne siirtää tänne virtaa.
jostain ne verotulot on otettava ja duunareiltahan se otetaan.
tää on vain mutu mutta veikkaan että bensan hinta kallistuu seuraavan 10v aikana ehkä sinne 5e litra paikkeille ja siihen tulee joku kortti millä saat bensaa ja kortti myönnetään vain yrityksille ja harvoille valituille tärkeille ihmisille ketkä asuu korvessa.

[ 6 viestiä | ]