Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

verrari verrari
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
täyskaato täyskaato
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
mummolla kiire mummolla kiire
ussr classic ussr classic
TWINGO ASMR TWINGO ASMR
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
Abrahams Lincoln continental Abrahams Lincoln continental
mis mun räikkä mis mun räikkä
Turvaudiväli Turvaudiväli
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
Kaarina Kaarina
Rattimies Rattimies
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
Maastoauto Maastoauto
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
hyvän mielen video hyvän mielen video
initial D initial D
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
muovi audi muovi audi
vaaraalliset turvavyöt vaaraalliset turvavyöt
 1 154 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]