Kätevää laittaa koko auto lunastukseen sen sijaan, että pelkkää hydrolokin tuhoamaa konetta vaihettas.
Ei varmaan mitään typerämpää temppua olekkaan, että autolla vauhilla vedenpoikki. Toimii kelkalla ja äkäsemmällä crossipyörällä, mutta ei henkilöautolla.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kävikö kukaan luolastolainen ?
panisin
Viherahon juomakuljetus
Redneck tesla
rajumpi rallihyppy
Sadekeli
hehe
Wolttikuski tulee
Korjaamon kisse
Volga
öljyroppu hukku
Luolastolaiset pesemässä autoja
Skodan viritystä
Ladenz
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n