Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

matkalaiset matkalaiset
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Puolicamomersu Puolicamomersu
Opel Ascona Opel Ascona
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
Lonkeroauto Lonkeroauto
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Eka kerta Eka kerta
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
auto tyttö auto tyttö
hehe hauskaa hehe hauskaa
Tehoa autoon Tehoa autoon
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
Ford Capri Ford Capri
Volvo BM Volvo BM
Twingo lumiauralla Twingo lumiauralla
Ironia Ironia
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
 820 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.23 MB, 1 tiedosto
18.02.2025 22:30:54
[ + 2 - | ]

Hehr

[78185] [tiedosto.mp4] [2.23 MB] [576x1024] [22.43s] [] []

auto

(729)  · 

bmw

(43)  · 

e36

 · 

3-sarja

(7)
19.02.2025 00:26:32
#681391 [+4] Piilota Suosittele

>>681347 Paras on kyllä silti edelleen kuopiossa nähty hummerin h3.
Ruma ja typerä auto kaikinpuolin, mutta sen kun laskee tonttiin, niin
ettei tikkuaski mahdu pystyyn maskin ja asfaltin väliin on jo
ihan omassa luokassa.

Komeus viimeistelty varmaan jollakin 22 tuumasilla vanteilla, joissa
ehkä 20mm profiili. Ja koska vankkurilookki on varmaan ollut
tavoitteena, niin nuo vanteet 5 suhteellisen ohuella puolalla.

Ei oikein kyennyt ymmärtämään, että kuka on niin saakelin tollo,
että laittaa hummerin h3:sen. Auton kirjaimellisesti ainoa
idea pitää tuhota pudottamalla se tonttiin ja oletettavasti
ajettavuus on ollut liian mukava vakioprofiilisilla renkailla.

19.02.2025 10:05:21
#681455 [+2] Piilota Suosittele

>>681391
Kerran oli koomista katella ku jollaki oli helevetin madallettu auto. Se yritti ja yritti ajaa tonne yhen naapuritalon pihaan, mutta eihän se onnistunu ku siinä oli matala viistottu kivetys. Pyöri ja hyöri, mutta ei tajunnu ettei voi päästä siitä ilman vahinkoja. No lopulta se veti siitä sitten pihalle ja kävi keräämässä sen etupuskurin jämät sitten siitä liittymästä :D

19.02.2025 17:32:29
#681482 [+-] Piilota Suosittele

>>681455 Amiksen aikana edelle menevä sankari veti suhteellisen matalan
tojotansa hyvässä vauhissa korotettuun suojatiehen.
Melkoinen rytinnän ja ilmassa lennelleen silpun jälkeen jätkä
ajo tiensivuun, poimi isoimmat helmanpalaset ja takavaimentimen putkineen ja heitti
kaikki rytäkässä auenneeseen peräkonttiin.
Löi luukun kiinni ja jatko matkaa uusilla soundeilla ja vähintään
samalla vauhdilla.

20.02.2025 21:02:52
#681783 [+1] Piilota Suosittele

Saattais olla jopa aito Ac Schnitzer kun kontinlippa,etupuskuri ja ehkä vanteetki aidot.Maavara on oikein hyvä mut camberia kyl iha vitusti liikaa ja tän neidin kans samaa mieltä et suksiboksi helvettiin.

[ 6 viestiä | ]