Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

muovi audi muovi audi
bensa varas bensa varas
sutii sutii
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
kurwa kurwa
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
Ironia Ironia
tankkaus tankkaus
intialainen avoauto intialainen avoauto
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
tein itse ja säästin tein itse ja säästin
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Autonkorjausta Autonkorjausta
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Ladenz Ladenz
tarttis osia tarttis osia
Auto Auto
ENEMY SPOTTED ENEMY SPOTTED
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
vihreät degrona vihreät degrona
 402 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]