Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Nokia Nokia
täyskaato täyskaato
Mersumies Mersumies
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
naiset näyttää naiset näyttää
Mersu Mersu
Renault Twingo Renault Twingo
Kikkelityttö Kikkelityttö
Boset Boset
UAZ 315126 UAZ 315126
rähinäränni rähinäränni
trabant trabant
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
Mercedes asmr Mercedes asmr
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Kissan skyline Kissan skyline
honkkeli honkkeli
Rattimies Rattimies
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
tunnit täynnä tunnit täynnä
Miun eka auto :3 Miun eka auto :3
 402 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto
29.11.2025 14:46:48
[ + 4 | ]

sutii

[84752] [d4d2058e04744cae-vp9-low_res.mp4] [1.75 MB] [460x816] [17.00s] [] []

tokyo drift

30.11.2025 18:43:54
#729095 [+-] Piilota Suosittele

Tommonen sutiminen ja säkällä vielä antaa väärän kuvan omista taidoista vähän ku Hitler joka olisi voinut kuunnella kenraaleitaan ni täällä puhuttais saksaa eikä arabiaa kohta.

01.12.2025 01:06:02
#729224 [+-] Piilota Suosittele

Hyvän mielen mediaa. Aina kun sataa vähän lunta tai tiet muuten jäätyy, niin räkänokat luisuttelee pitkin tienpientareita ja kuvittelevat olevansa jotakin Vatasia tai Rovanperiä vaikka kestavät tiellä ihan puhtaalla tuurilla.

01.12.2025 12:57:56
#729287 [+-] Piilota Suosittele

>>728868
>>729224
>>729095
>>728831
Tätä se on kun on pakko driftaa, mutta autoa ei ole driftaukseen rakennettu eikä driftausta ole radalla harjoiteltu. Sit ku harjoitellaan kylillä niin lopputulos on tämä

Voi muuten olla tosi kiva asiointi vakuutusyhtiön kanssa siitä omavastuusta. Vielä kun ois edes pikkusen viinaa veressä niin tulis kunnon kantapäätä

[ 10 viestiä | ]