Perustaja SetäMies

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 22.05.2024 09:46:15 Jäseniä 2 Vierailuja 147 Medioita 74

Kanava jossa on kauniita naaraita. Ei pornoa.

American boy American boy
Härski meininki Härski meininki
Ihana nainen Ihana nainen
hyvää joulua hyvää joulua
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Nalle Nalle
Ihana nainen Ihana nainen
Pamputin 2 Pamputin 2
Game of Thrones tiivistettynä Game of Thrones tiivistettynä
sairasta sairasta
Mukavaa porukalla Mukavaa porukalla
onko ihana <3 onko ihana <3
terve vaan pervot terve vaan pervot
Ihana nainen Ihana nainen
Perjantai Perjantai
Sonjan sunnuntai Sonjan sunnuntai
hapsi hapsi
Nuole sitä persettä homo Nuole sitä persettä homo
Ihana nainen Ihana nainen
Turri Turri
Hieno mies Hieno mies
lisää snikkerssiä lisää snikkerssiä
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
 1 248 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
08.10.2019 23:34:39
[ + 6 - | ]

Mr_Pihvi

[35274] [0.jpg] [0.05 MB] [830x490] [] []
0.jpg

jalaton

 · 

kyrpä

(203)
08.10.2019 23:43:45
#256829 [+-] Piilota Suosittele

Ottakaa nyt joku miinasta räjähtäneeltä puolikkaalta veteraanilta suihin. Se on tuonut paljon meillekkin. Öljyä kai. Ja pakolaisia.

09.10.2019 01:28:09
#256875 [+-] Piilota Suosittele

>>256868
America! Veteraanit ovat todella ylpeitä jenkeissä mitä ovat maalleen tehnyt. "Kertoisitteko mitä?" "Ööh tota me mentiin sinne kuolemaan kansan puolesta." "Miksi?" "Ämhh........ koska amerikka!"

Niille ei kannata siitä kyllä vittuilla. Olen ollut jenkeissä, ja eivät sitä, edes pientä armeijavitsiä hyvällä kato suomalaisen suusta.

09.10.2019 01:29:50
#256876 [+-] Piilota Suosittele

Sitäpaitsi Navy Sealsit eivät pärjänneet kovin hyvin Arctic One -leirillä 2017 lapissa tavallisten suomalaisten jääkäreiden seassa.

09.10.2019 04:04:31
#256891 [+-] Piilota Suosittele

>>256884
Ihmisille on paikkasa. Navy Sealssien pitäis pystyä operoimaan niin arktisilla alueilla, kuin siellä hullussa helteessä ilman paineita. Ovat amerikan ylpeys, ja uutisointia heistä ei katsota hyvällä.

Kuinkahan ois Navy Seal 6 vs Karhukopla? Joku 5vs5 ihan nopalla heitetyssä paikassa ja olosuhteissa.

Olen kattonut molempien koulutusvideoita, ja raakaa menoa. Suomalaisena laittasin silti rahani Ugandan lapsisotilaille. Ne on niin söpöjä ettei kukaan rohkene ampua

[ 13 viestiä | ]