Perustaja SetäMies

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 22.05.2024 09:46:15 Jäseniä 2 Vierailuja 147 Medioita 74

Kanava jossa on kauniita naaraita. Ei pornoa.

Perus Kalpafani Perus Kalpafani
ihana nainen ihana nainen
Eipä yllätä Eipä yllätä
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
tontsa porno tontsa porno
ihana ihana
Härski meininki Härski meininki
persnaama persnaama
Pamputin 2 Pamputin 2
Handjob Handjob
Sonjan sunnuntai Sonjan sunnuntai
Suomi on neekerin paratiisi Suomi on neekerin paratiisi
Ihana nainen Ihana nainen
Nalle Nalle
Game of Thrones tiivistettynä Game of Thrones tiivistettynä
Hieno mies Hieno mies
Anal Anal
ihana tonttu tyttö ihana tonttu tyttö
puhelu puhelu
Mukavaa porukalla Mukavaa porukalla
Anal Anal
markosetä imettää markosetä imettää
Tää kaveri ei syöny rautaa Tää kaveri ei syöny rautaa
 1 817 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto
03.06.2021 16:41:55
[ + 3 | ]

kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D

[54241] [perussuomalaisilla-ei-ookkaan-tallasta.gif] [2.24 MB] [180x320] [] []
perussuomalaisilla-ei-ookkaan-tallasta.gif

03.06.2021 17:11:17
#468850 [+-] Piilota Suosittele

Miten ton kanssa käy paskalla? Uittaako ne sen siellä paskassa vai onko noi syyllisiä ravintoloiden vessojen kusisiin lattioihin?

03.06.2021 19:16:11
#468896 [+-] Piilota Suosittele

>>468850
Ne paskantaa kadulle. Sitten kaatuvat perseelleen ja siitä se väritys sitten hiipii. Oikeasti jokaisella neekerillä on ~10cm muna, mutta paskan ja sivistyneemmissä paikoissa pyttyveden joutuminen kosketuksiin kikkelin kanssa aiheuttaa tulehdustilan joka turvottaa munan käyttökelvottomaksi. Toisena oireena ne basiliskot syö sitten sen vähäisenkin järjen päästä ja mieleen jää ainoastaan halu heilutella tulehdustilassa olevaa värkkiä. Kun sille ei ole kysyntää, niin alkavat puskaraiskaajiksi, mutta minkäs tekee kun ei seiso?

04.06.2021 02:01:13
#469068 [+-] Piilota Suosittele

>>469011

Oli sillon ripari-ikäsenä käymässä vaihto-oppilaana Sveitsissä. En osannu kieltä niin yritin sitte kommunikoida viittomalla. Ku näytin mitä halusin niin se natsin poikanen huus mulle just tuota samaa. Olin jo perse pystyssä ku se potkas mua ja lähti lätkimään. Sen jäläkeen en oo luottanu deutche sprookkandeihin. Luppaavat vaan, mutta sitten alakavat mätkimään, saatana.

05.06.2021 10:24:53
#469431 [+-] Piilota Suosittele

>>469291
Mun musiikkimaku on kyllä muuttunut monesti. Nyt kuuntelen enää hyvää musiikkia ellei tubelista heitä jotain paskaa sekaan ja en pääse kesken pelin vaihtamaan. Kuuntelen musiikkia vain pelatessani.

[ 11 viestiä | ]