Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 458 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

"Täydellistä ankkaa ei ole ol..." "Täydellistä ankkaa ei ole ol..."
whiskey san whiskey san
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
wowi ukko wowi ukko
crips crips
Viettelevä silmänisku Viettelevä silmänisku
Hiiri Reimu ja kisse Marisa Hiiri Reimu ja kisse Marisa
Aku näyttää animehomoille mistä kana pissii Aku näyttää animehomoille mistä kana pissii
asd asd
Ayane kädessä kiinni Ayane kädessä kiinni
Jeesus ei suvaitse tällaista Jeesus ei suvaitse tällaista
Titaanien taisto Titaanien taisto
Lelu Lelu
:3 :3
Punastunut Suzune Punastunut Suzune
Rin silmälaseineen Rin silmälaseineen
olethan kärsivällinen olethan kärsivällinen
niin, olenhan älykkö niin, olenhan älykkö
Herkullista mutta... Herkullista mutta...
Höpöt housussa Höpöt housussa
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Niska mies Niska mies
Yuriko ihmemaassa Yuriko ihmemaassa
Pylly anal(yysi) Pylly anal(yysi)
 1 298 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto
03.11.2018 02:06:05
[ + 8 | ]

Kyoko pakkopalautetaan

[20087] [kyoko-pakkopalautetaan.png] [1.17 MB] [1342x1920] [] []
kyoko-pakkopalautetaan.png

kyoko

 · 

touhou

(71)  · 

sarjakuva editti

 · 

mamu

(210)  · 

anime

(608)
03.11.2018 18:15:52
#117566 [+-] Piilota Suosittele

kansanedustaja lentokoneessa estää pakkopalautuksen. käykin ilmi että se onkin lasten raiskaaja. profit.

03.11.2018 19:13:53
#117588 [+-] Piilota Suosittele

>>117531 mamu = maahan luvallisesti muuttanut henkilö..vaikkapa työn tai opiskelupaikan perässä. Ihan kuin vaikka sinä saat Ruotsista duunia ja muutat sinne...muutat toiseen maahan = maahanmuuttaja. Miksi sinut pakkopalautettaisiin, kun ihan laillisesti olet sinne muuttanut.

Laiton maahantulo = matu (maahantunkeutuja). Tulee paremman elintason toivossa. Vuosia, ellei koko elämänsä, elää tukien varassa, yhteiskunnan elätti. Toivottavasti karkoitetaan asap. Ei kuitenkaan karkoiteta, koska kääntyy kristyksi, aloittaa homostelun. Lähtöisin vaikkapa Irakista, isompi maa kuin Suomi..ei löydy turvallista kolkkaa sieltä, vaan joka paikassa saman tien nirri lähtee..

[ 11 viestiä | ]