Muistan useammankin käyttäjän todenneen, että kuvat KuvatONista ja kommentit Naurunappulasta. Eikä ne NN:n kuvatkaan nyt niin paskoja olleet ennen kuin medianumero alkoi pyörimään yli miljoonassa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tivolissa.
Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
Banaanisarjakuva
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
Aktiivimallin uhri.
Muumikrapula
Ryntökaari
rambo ankka
Kapteeni NN vs radio
LOL
funny hobo
Naapuri
hitler
tuvun huvun ja luvun rippijuhlat
Kiitos mestari
iinee on spy!!! :----DDD
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3