Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 137 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Seposta on moneksi Seposta on moneksi
Mysteeri kirkossa. Mysteeri kirkossa.
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8
Ravintolassa. Ravintolassa.
Nörtin velipoika 1-3 (jlmari) Nörtin velipoika 1-3 (jlmari)
Tunna ei tuomitse Tunna ei tuomitse
Pökälesarjakuva Pökälesarjakuva
Läski Paska saa syövän Läski Paska saa syövän
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
Marttihylje Marttihylje
Papunen Papunen
Huomiohuora Huomiohuora
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
Enkeli lumitöissä Enkeli lumitöissä
Ismon hulilupteri Ismon hulilupteri
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
Kuoli saatana Kuoli saatana
wut? wut?
Näinkö se tapahtui? Näinkö se tapahtui?
Pari pimppiä Pari pimppiä
Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007) Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
 1 017 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
30.08.2018 22:33:48
[ + 8 - | ]

Where is your God now?! >:3

[16936] [0.jpg] [0.05 MB] [340x509] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

börh

(1050)  · 

antimateria

(22)  · 

where

 · 

is

(16)  · 

your

(10)  · 

god

(19)  · 

now

 · 

kissajumala

31.08.2018 13:34:26
#89827 [+-] Piilota Suosittele

>>89809

Saattavat myös emuloida kissojen tapaa joskus pyllistellä huumoneille (yleensä nokosien jälkeen), joka on pieni kunnianosoitus. :3

02.09.2018 11:34:08
#90552 [+-] Piilota Suosittele

>>89827

Emuloimiseen tarvitaan rom. Romit ovat maksullisia ja tuossa ei näy rahastajaa missään. Ählyt taas piratoivat normaaliin tapaansa.

03.03.2020 20:10:13
#313918 [+-] Piilota Suosittele

>>89691
Ota huomioon, että noi pyllistää kattia kohti.
Eli näytetään siis persettä kissoille :D

>>89839
Laitaksä joka vitun kommentin perään "hehe" ?
Kävin kaupassa hehe.
Tein kahvia hehe.
Poltin röökin hehe.

~rolls eyes~

[ 13 viestiä | ]