Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 135 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Finnstonen bannipolitiikalle vastaus Finnstonen bannipolitiikalle vastaus
Finnburger Finnburger
Vaalilupaukset Vaalilupaukset
dr phil sarja kuva 2 dr phil sarja kuva 2
ninjajuttuja ninjajuttuja
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Nii Nii
muumit muumit
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
Maahanmuuton perusteet Maahanmuuton perusteet
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013) Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
eeässää eeässää
Epic Epic
läski-paska png'd läski-paska png'd
Herraskala Herraskala
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Kim-kollaasi 1 Kim-kollaasi 1
PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D
intti nykyaikana intti nykyaikana
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Sero-Tonin seikkailu Sero-Tonin seikkailu
Elämäsi nainen. Elämäsi nainen.
 802 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]