Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 106 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
Suomen sotilas! Suomen sotilas!
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
Tunna ei tuomitse Tunna ei tuomitse
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
Tämä on mielipide. -- (teddybear, ti 13.4.2010) Tämä on mielipide. -- (teddybear, ti 13.4.2010)
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Omakuva 5 - ei, ei pysty enää Omakuva 5 - ei, ei pysty enää
Mamumies seikkailee jälleen! Mamumies seikkailee jälleen!
Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
Helvetissä. Helvetissä.
Venäläinen joulu. Venäläinen joulu.
KKK KKK
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Yökukkanen Yökukkanen
Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Paska-kooste 2 Paska-kooste 2
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8
Historiallinen hetki Historiallinen hetki
 896 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
14.10.2018 00:03:08
[ + 3 | ]

Missä olit kun näit tämän ensi kerran?

[19193] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1627x879] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)  · 

is kill

 · 

chk

(13)
14.10.2018 00:05:50
#108912 [+-] Piilota Suosittele

Heräsin pienen känni-illan jälkeen ja mietin, että tää on nyt krapulapsykoosia, kunnes sama toistui ja toistui ;__;

14.10.2018 00:34:47
#108933 [+-] Piilota Suosittele

Pakko tunnustaa että en muista. Pääasia että perintö elää ja että edes osa vanhoista nappulalaisista on nyt täällä. Täältä toki valitettavasti puuttuu monia entisiä nappulalaisia suurhenkilöitä.

Ehkä tätä voisi kohta jo alkaa mainostaa myös muille kuin entisille nappulalaisille? Eläkeläisten kerhot eivät yleensä ole kovin pitkäikäisiä, uutta verta tarvitaan!

14.10.2018 02:49:09
#108988 [+-] Piilota Suosittele

Parempi nykyinen. NN oli sisäsiittoisten modejen temmellyskenttä. Julkasivat vain sitä mistä itse pitivät.

[ 16 viestiä | ]