Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 125 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Vaalilupaukset Vaalilupaukset
kaleksia kaleksia
Meri Meri
13184459841 13184459841
Harjus harjus Harjus harjus
Suomi says welcome Suomi says welcome
Naurunappulan Hotocaust Naurunappulan Hotocaust
intti nykyaikana intti nykyaikana
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
siitoin siitoin
Sherlock ja Watson. Sherlock ja Watson.
pakko ottaa pakko ottaa
Tuukka Virtaperko -kokoelma 1 Tuukka Virtaperko -kokoelma 1
But you don't got trumpet's :D But you don't got trumpet's :D
Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Teukka iskee! Teukka iskee!
Juhannus. Juhannus.
dr phil sarja kuva 2 dr phil sarja kuva 2
Läski Paska uskovaisena Läski Paska uskovaisena
Soluttautuja Soluttautuja
Bagdad Badass Bagdad Badass
Kuvakommentti Kuvakommentti
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
Karjala takas... Karjala takas...
 1 081 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto
15.05.2019 10:04:19
[ + 6 - | ]

Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)

[29625] [Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg] [0.59 MB] [640x4805] [] []
Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

muumit

(194)  · 

skinilaakson tarinoita

(33)  · 

falco

(37)
15.05.2019 15:43:55
#202234 [+-] Piilota Suosittele

"Kirottu länsiteknologia" Klassikko elokuvasta? "Missä se vika on? Kirottu länsi teknologia! Vladimir! Reaktori on ylikuumentunut, jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää. Jjuumalauta! Ja koko ohjaus järjestelmä on taas jumissa! Sergei! Sergei, missä se Sergei luuhaa? Mjitä? Sinähän palvelit aiemmin jydinvjoimalassa? Joo,tsernobylissä, mitä sitte? Reaktorin jäähdytys mättää ja sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktori kammioon ja selvitä mikä on vikana. Joo kiitti. Tsernobyl, miksi se nimi kuullostaa tutulta? Tsernobyl... TSERNOBYL! FUKOOOOV!!!"

15.05.2019 17:16:20
#202284 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
Nimenomaan. Paljon vapaaehtoistyötä koulun puolelta (puvustus rättitunneilla, osa efekteistä varmaan kuvankäsittely- ja 3d mallinnustunneilta jne.). Sosiaalisia kavereita varmaan.

15.05.2019 22:52:49
#202485 [+-] Piilota Suosittele

>>202234

Anna olla viimeinen kerta kun sormeilen jäädytysjärjestelmää...
Mutta ku mulla oli kylymä.
Igor, jonain päivänä minä vielä....
TE OLETTE NYT MINUN VANKEJANI JA TEETTE NIINKUIN MINÄ SANON, TAI ALKAA SATTUA!!!

16.05.2019 15:27:38
#202628 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
tasoon nähden 4/5

Ei sillä ole merkitystä mikä on leffan budjetti, tai onko siinä huippunäyttelijöitä, sillä on merkitystä, onko leffa hyvä. 7/10 annan tuolle.

Antaisin 8/10 jos avaruusaluskohtaukset olisivat tehty blue/green screeniä vasten, ja vastaukset kyllä söör jne muutettu ihan vaan kyllä herra kapteeni.

Kyllähän sitä työstettiinkin 6 vuotta muistaakseni. Seuraavalle osalle samat arvopisteet, vaikka seassa on nimekkäitäkin näyttelijöitä ja CGI:t paremmin hallussa. Budjetti oli myös suuri suomalaiselokuvalle (7,5 milj.).

[ 7 viestiä | ]