Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 121 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Ennenvanhaan. Ennenvanhaan.
Nimittäin Nimittäin
Kesäasunto Kesäasunto
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Synnytystalkoot (to 12.10.2017) Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3 Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3
Helvetissä. Helvetissä.
Ärsyttää aina kun käy näin! Ärsyttää aina kun käy näin!
Isännäntuoksuinenpulla Isännäntuoksuinenpulla
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit
Lääkärin hairahdus. Lääkärin hairahdus.
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Maabrändi pelastettu`d Maabrändi pelastettu`d
Rattorikuiskaaja Rattorikuiskaaja
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
Kiusallista Kiusallista
Eläinlääkärissä. Eläinlääkärissä.
rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
Soluttautuja Soluttautuja
Remove Niblings (Valley strong) Remove Niblings (Valley strong)
Herra Hakkarainen Herra Hakkarainen
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6
 2 148 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
26.10.2018 14:09:07
[ + 24 - | ]
👑 Plussatuin 26.10.2018.
👑 Katsotuin 26.10.2018.

Sonja

[19801] [tiedosto.jpg] [0.01 MB] [260x146] [] []
tiedosto.jpg

sonja

(27)  · 

korvatillikka

(8)  · 

tissit

(1670)
26.10.2018 17:17:31
#114022 [+-] Piilota Suosittele

Hyi vittu mä syön mäkkärinruokaa ny ! Ajatella et en meinannu eka ees saada tuplajuustoateriaa ku se systeemi on muuttunu sellaseks että kosketusnäytöl tilataan.

26.10.2018 21:11:45
#114156 [+-] Piilota Suosittele

>>114022
Onneksi ainakin kaikissa näytöillä varustetuissa mäkkäreissä missä olen käynyt, on voinut kassaltakin tilata.

Joissain Mäkeissä ne helvetin digivittusaatanat tukkivat koko sisäänpääsyn ja saa jonottaa tuulikaapissa... kun yksinkertaisesti tiloissa ei tarpeeksi niille näytöille tilaa.

[ 11 viestiä | ]