Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 126 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
LOL LOL
kansallissankari kansallissankari
Läski Paska homona Läski Paska homona
Hip hop! Hip hop!
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD savis ja neste savu abelin suuri möhläys :DDDD
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Lumenylikurkkaajat Lumenylikurkkaajat
Diileri Diileri
Kiihkeä hetki. Kiihkeä hetki.
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
NNKP-Propagandaa NNKP-Propagandaa
Kun miehellä on liian pieni. Kun miehellä on liian pieni.
Marttihylje Marttihylje
Faruk, sekava turkkilainen Faruk, sekava turkkilainen
horatio sariakuva horatio sariakuva
Hommapapan muistelmat Hommapapan muistelmat
Naurunappula Naurunappula
Unohdus. Unohdus.
Miehistyminen. Miehistyminen.
 1 094 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
19.10.2018 10:22:31
[ + 6 | ]

Nii saatana :D

[19399] [Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png] [0.36 MB] [640x471] [] []
Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png

naurunappula

(682)  · 

vegaani

(62)  · 

taksi

(30)  · 

ravintola

(31)  · 

muumit

(194)
20.10.2018 09:01:42
#110965 [+-] Piilota Suosittele

110957

Hyvin esitti urpoa vittuilevaa apinaa joka sai kyllä lopuksi ansaitusti kranaatista, muttei kuollut perkeleen neekeri.

Pääkkösellä palo vaan käpy lopuksi, ja ihan syystä.

28.11.2018 15:04:07
#126086 [+-] Piilota Suosittele

>>126054
Parempi ois osata esittää käyttäytyvää. Nyt se vaan anto pahan täysin tarpeettoman apinamaisen signaalin neekereistä (tosin tää ei ole sen, vaan ehkä käsikirjoittajan tai ohjaajan vika, ellei se itse halunnut tehdä itsestään idioottia), ja tiedäthän kuinka tulenarka tilanne on juuri lähivuosina ollut menossa rasismin suhteen...

28.11.2018 15:29:47
#126116 [+-] Piilota Suosittele

>>126092
Roolinsa mukaisesti kuten Toivolakin varmaan.. mitäpä siitä sen enempää.

Elokuvasta voi saada käsityksen, että se olisi jotenkin rasismimyönteinen jos on aivoton idiootti. Sehän on juuri päinvastoin, kuten American History X ja nyttemmin Blackkklansman.

Elokuvat on katsottava kokonaisuutena ennen huutelua. Asioista pitää voida puhua, vaikka nautunkin hieman näiden esimerkkien rasismista :P

Loppu kuitenkin päättyi tavallaan kaikissa hyvin. Eihän niissä ilman nokittelua ois ollu katsottavaa.

28.11.2018 15:45:29
#126129 [+-] Piilota Suosittele

>>126125
Se on valhe. Kaikki, jopa kirves- kulmahiomakone- ja romanienpieksemiskohtaus olivat totista dokumenttia.

Ne on homoja kaikki

-Jasper Pääkkönen intistä

:D

[ 11 viestiä | ]