Naurunappula on dööd, ei arkistotilaa, sivu "naurunappula.com" 404. Siellä minäkin olisin mieluiten lurkkailemassa, mutta ei. Nyt selaan luolastoa, kuvaton.comia, naamapalmua, mutta riemurasian paskaan en erehdy, pitäkööt kultamuna rinkirunkku kerhonsa joka jakaa kommentointi banaania siitä kun sanoo että media on paska, mikä taas ei ole ihme kun lähettäjä ; mediantarkastaja on yksi ja sama tyyppi / nicci, joka puolestaan on aiemmin hylännyt saman median toiselta lähettäjältä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Tuukka Virtaperko -kokoelma 1
Kapteeni Naurunappula
Eläinlääkärissä.
Jatkuvaa huumoria
Ensimmäinen kuvakommentti
Ei viddu Mage :DD
Ismosta on moneksi
Ankea ystävänpäivä
Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
Oodi NN:lle
Hyviä uutisia
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)