Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 126 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

akusetä saria kuva: sudempentu leiri akusetä saria kuva: sudempentu leiri
Sakolut-Fingerpori (alk.per. nimi ei tiedossa) Sakolut-Fingerpori (alk.per. nimi ei tiedossa)
Ravintolassa. Ravintolassa.
Kourallinen wanhoja - NN salvage Kourallinen wanhoja - NN salvage
pakko ottaa pakko ottaa
Nappulassa tapahtuu. Nappulassa tapahtuu.
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Isännäntuoksuinenpulla Isännäntuoksuinenpulla
Liikkumisen vapaus Liikkumisen vapaus
klassikko nappulasta klassikko nappulasta
Nauruvittula Nauruvittula
Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä
3-in-1 3-in-1
Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017) Yösyöttö-Sale (Jemm, ma 9.10.2017)
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Natsinörtti Natsinörtti
Richard Scarry - Lihakauppias Richard Scarry - Lihakauppias
Riggsin Seikkailut Riggsin Seikkailut
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Rip Rip
Mielipiteeni turriponipaskasta Mielipiteeni turriponipaskasta
Opettaja Opettaja
Pekka tiesi totuuden. Pekka tiesi totuuden.
Logiikka ja järkiperusteet Logiikka ja järkiperusteet
 1 462 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]