Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 126 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Naurunappula Naurunappula
Ainoa heikkous Ainoa heikkous
Bussikuski Bussikuski
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus) Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
Pyrstötähti osa 7-8 (Mora) Pyrstötähti osa 7-8 (Mora)
Sosiaalipummijäbä Sosiaalipummijäbä
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
Ultimaattinen Paint-sarjakuva Ultimaattinen Paint-sarjakuva
Maustemies Maustemies
Unelmien mies. Unelmien mies.
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Uusi toivo Uusi toivo
aku setä on likainen homo aku setä on likainen homo
Spurdo-Kalevala osa 2 Spurdo-Kalevala osa 2
Oled weleho Harry :-DDD Oled weleho Harry :-DDD
Jeesus jälleen. Jeesus jälleen.
Läski Paska kuolee nälkään Läski Paska kuolee nälkään
Vanhanen Vanhanen
Dogs are dumb :D Dogs are dumb :D
Ny rillataa Ny rillataa
Seksin jälkeen. Seksin jälkeen.
Kilju-Aku Kilju-Aku
Ihanko tosi? Ihanko tosi?
Tulinen pizza Tulinen pizza
 1 463 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 09.02.2019 14:03:45
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 09.02.2019.
👑 Katsotuin 09.02.2019.

AR - Anonyymit Rasistit

[24098] [AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png] [0.09 MB] [640x1911] [] []
AR---Anonyymit-Rasistit-(Realisti,-la-10.3.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasisti

(76)
09.02.2019 16:08:52
#157498 [+-] Piilota Suosittele

>>157471
NN aikaan jos sano että monikulttuurisuus ei oo ehkä vaan rikkautta niin oli natsi tai vähintään rasisti.

ps. neekerit uuniin, ei sinne poltettavaks vaan polttoaineeks niin on jotain hyötyä

09.02.2019 20:26:24
#157596 [+-] Piilota Suosittele

157568

LOL. Ensinnäkään en määritellyt kuka sanoo, vaan sinä teit sein.

TUPLALOL
Ihmiset hyväksyvät ja pitävät normina paljon sellaista viitekehyksensä sisäpuolelta tulevaa, joka sen ulkopuolelta tullessa koetaan loukkaavana.

10.02.2019 20:36:12 | 20:37:36
#158037 [+-] Piilota Suosittele

>>157814

Lasten kanssa inttäminen on keskimäärin urheiluun käypä laji, mutta ultimaattisesti turhaa.

@Volmari85 (henkinen neekeripoika) :D

edit: korjattu "ultimaattisesti" sanan kirjoitusasu

14.04.2024 18:17:41
#614326 [+-] Piilota Suosittele

Rasismia on ennen kaikkea mamun laittaminen jonottamaan asuntoa niin kuin muutkin, laittaminen tasa-arvoiseen asemaan työpaikkojen ja koulutuspaikkojen hauissa, saati jos odottaa elävän ja olevan ihmisiksi muiden lailla.

[ 9 viestiä | ]