Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 133 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

sarjakuva sarjakuva
Pronssi ryhmäkuva Pronssi ryhmäkuva
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
Elovena. Elovena.
Sherlock ja Watson. Sherlock ja Watson.
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Bandito Bandito
V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Arvaamaton kunnallis-ansa Arvaamaton kunnallis-ansa
Puolestaloukkaantuja Puolestaloukkaantuja
MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD
Oppia ikä kaikki. Oppia ikä kaikki.
hommamuumi.png hommamuumi.png
dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D dämängö dagia vederaanid daisdelivad :D
Tuksun häät Tuksun häät
Tapahtuipa kerran naurunappulassa Tapahtuipa kerran naurunappulassa
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
tarzan, wolverine ja TUOMARI tarzan, wolverine ja TUOMARI
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
 1 067 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
12.02.2019 17:37:39
[ + 8 - | ]

Habdin tarina

[24216] [Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg] [0.34 MB] [640x2815] [] []
Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasismi

(149)  · 

maahanmuutto

(85)
12.02.2019 18:17:07
#158672 [+-] Piilota Suosittele

158658

"ainoa joka voi tehdä muutosta"

Samaa virttä laulettiin viimeksikin. Yritin tuolloin vääntää rautalangasta mitä hallituspaikka tarkoittaa, tuloksetta. Persut on liikaa yhdenasianliike jolle en voi povata suurta tulevaisuutta. Toisaalta voihan se olla että olenkin tällä kertaa väärässä. 11% on kuitenkin edelleen veikkaukseni.

13.02.2019 01:14:27
#158767 [+-] Piilota Suosittele

158761

Olen edelleen sitä mieltä, että persut ovat yhdenasianliike ja ne ei oikein toimi suomessa. Tai ainakaan eivät ole toimineet. En myöskään muuta veikkaustani.

13.02.2019 08:35:16 | 08:54:19
#158805 [+-] Piilota Suosittele

158772

Tai sitten puolueen kannattajat pyrkivät näkemään puolueen sekasortoisen hallitusajan positiivisena asiana. Se "kokkareiden ja kepulaisten kelkkaan loikkaaminen" on juurikin se josta puhun kun puhun hallituksessa istumisesta. Sinne ei vain yksinkertaisesti mennä omien jääräpäisten ajatustensa kanssa. Jos kuvittelee että kompromisseja ei joudu tekemään, saattaa käydä juuri kuten persuille kävi.

Persujen onneton lähihistoria ei muutu positiiviseksi asiaksi etsimällä puolue josta löytyy omasta mielestä vielä enemmän ongelmia. En lähde edes vertaamaan persuja nyt mihinkään vaan kommentoin aihetta jonka aloitti toinen käyttäjä.

[ 7 viestiä | ]