Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 135 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
Suvaitsevaiston vastaisku Suvaitsevaiston vastaisku
Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34) Nutella Nooan meriseikkailu (Gen 609.34)
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
ebin ebin
Kebabismi Kebabismi
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
No niin! No niin!
tuvun huvun ja luvun rippijuhlat tuvun huvun ja luvun rippijuhlat
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Toivo elää Toivo elää
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
Rötv Rötv
Ruuhka-aika Ruuhka-aika
supermahtiteos.png supermahtiteos.png
Suomi mainittu! Suomi mainittu!
Ryntökaari Ryntökaari
This is fine This is fine
Ike Kanerva (ke 12.3.2008) Ike Kanerva (ke 12.3.2008)
Unohdus. Unohdus.
Perinteitä kunnioittaen Perinteitä kunnioittaen
yeees yeees
Kirjallisuuden klassikot - The Crucible Kirjallisuuden klassikot - The Crucible
Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3 Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3
 1 067 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
12.02.2019 17:37:39
[ + 8 - | ]

Habdin tarina

[24216] [Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg] [0.34 MB] [640x2815] [] []
Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasismi

(149)  · 

maahanmuutto

(85)
12.02.2019 18:17:07
#158672 [+-] Piilota Suosittele

158658

"ainoa joka voi tehdä muutosta"

Samaa virttä laulettiin viimeksikin. Yritin tuolloin vääntää rautalangasta mitä hallituspaikka tarkoittaa, tuloksetta. Persut on liikaa yhdenasianliike jolle en voi povata suurta tulevaisuutta. Toisaalta voihan se olla että olenkin tällä kertaa väärässä. 11% on kuitenkin edelleen veikkaukseni.

13.02.2019 01:14:27
#158767 [+-] Piilota Suosittele

158761

Olen edelleen sitä mieltä, että persut ovat yhdenasianliike ja ne ei oikein toimi suomessa. Tai ainakaan eivät ole toimineet. En myöskään muuta veikkaustani.

13.02.2019 08:35:16 | 08:54:19
#158805 [+-] Piilota Suosittele

158772

Tai sitten puolueen kannattajat pyrkivät näkemään puolueen sekasortoisen hallitusajan positiivisena asiana. Se "kokkareiden ja kepulaisten kelkkaan loikkaaminen" on juurikin se josta puhun kun puhun hallituksessa istumisesta. Sinne ei vain yksinkertaisesti mennä omien jääräpäisten ajatustensa kanssa. Jos kuvittelee että kompromisseja ei joudu tekemään, saattaa käydä juuri kuten persuille kävi.

Persujen onneton lähihistoria ei muutu positiiviseksi asiaksi etsimällä puolue josta löytyy omasta mielestä vielä enemmän ongelmia. En lähde edes vertaamaan persuja nyt mihinkään vaan kommentoin aihetta jonka aloitti toinen käyttäjä.

[ 7 viestiä | ]