Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 177 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Arkistoista Arkistoista
Pyöräretki Pyöräretki
Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011) Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
Baarissa. Baarissa.
Kiihkeä hetki. Kiihkeä hetki.
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
jaahas jaahas jaahas jaahas
Pura maistaa cherrycolaa Pura maistaa cherrycolaa
kommentint kommentint
Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku)
horatio sarja kuva horatio sarja kuva
Sakolut-Fingerpori (alk.per. nimi ei tiedossa) Sakolut-Fingerpori (alk.per. nimi ei tiedossa)
Lamaha Lamaha
Paint-Taide Paint-Taide
Horatio-Soini Horatio-Soini
Tuukka Virtaperko -kokoelma 4 Tuukka Virtaperko -kokoelma 4
Rakas päiväkirja.. Rakas päiväkirja..
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
LITRAN PURKEISSA!! LITRAN PURKEISSA!!
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Herraskala Herraskala
Muumipapan rankka päivä Muumipapan rankka päivä
muumien potretti muumien potretti
 1 076 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 6 tiedostoa, 23.02.2019 11:21:08
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 23.02.2019.

Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)

[24922] [Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1287] [] []
Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png
[24921] [Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1366] [] []
Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png
[24920] [Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png] [0.04 MB] [640x984] [] []
Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png
[24919] [Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png] [0.1 MB] [640x2551] [] []
Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png
[24918] [Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png] [0.08 MB] [640x1856] [] []
Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png
[24917] [Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png] [0.1 MB] [640x3140] [] []
Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

kebab

(59)  · 

huumori

(43)
23.02.2019 12:05:22
#163422 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tuossa vaiheessa kun tilaa pullo-olutta niin katsee, että se tulee sieltä kaapista. Ja parempi on tietää kassinsa pullojen määrä.

JOka kauppaan saa asiakkaan. Osaan vain kerran.

[ 3 viestiä | ]